Google Ads

Nyit Toon - Lu Min, Pyay Ti Oo, Khine Thin Kyi, Eaindra Kyaw Zin, Htet Htet Htun

use vpn for faster connection

Video ကြည့်ရန်(နှိပ်)👇 !!အဝိုင်းလည်နေရင်ခဏစောင့်!!


Movie Title - Nyit Toon

Story/Screenplay - Rajat Arora (India), Min Khite Soe San and Htet Myat Naing Zin

Director - Lu Min

Starring - Lu Min, Pyay Ti Oo, Khine Thin Kyi, Eaindra Kyaw Zin, Htet Htet Htun, Nay San, Nyaung Nyaung, Ye Mon, Htoo Thar, Than Htike, Thein Zan, Than Than Soe, Wai Lu and many others.

Production - Everest Film Production

About Movie

Nyit Toon is a 2019 Burmese thriller drama film directed by Lu Min starring Lu Min, Pyay Ti Oo, Eaindra Kyaw Zin, Khine Thin Kyi and Htet Htet Htun. It is an official remake of the 2006 Indian Hindi Language film Taxi No. 9211 which was inspired by the 2002 American film Changing Lanes. The film, produced by Everest Film Production premiered in Myanmar on September 19, 2019.


(ပုံကိုနှိပ်ပါ)👇


Download Video (548.5MB)


Post a Comment

0 Comments